Framtiden

Jag har skrivit väldigt blandat på bloggen här tidigare om ämnen jag inte vet så mycket om, som etymologi, politik, idéhistoria, vetenskaps- och religionshistoria mm. Inget av dessa ämnen är jag någon expert på. Däremot är jag lite mer insatt i C- och Assemblerprogrammering, Unix/Linux, datorgrafik och till viss del nätverk och datasäkerhet, i alla fall området kryptografi. Därför tänkte jag skriva lite mer om sådant jag kan och lite mindre om sådant jag inte kan. Men oroa er inte. Jag ska inte sluta med någonting. Bara skriva lite mer, lite oftare och förhoppningsvis lite bättre om ämnen jag kan. Även frågor som rör Balkan är jag hyfsat insatt i, så det kanske kommer något sådant inlägg med, även om det är mer eller mindre omöjligt att skriva något om Balkan utan att göra sig osams med folk. Men det ska förhoppningsvis inte tysta mig.

Dessutom kommer det, som tidigare, förekomma halvsanna inlägg, osant sanna inlägg, sant osanna inlägg och medvetet skruvade inlägg för att ingen läsare ska känna sig säker och köpa allt som skrivs utan att behöva tänka själv.

Om det handlar om programmering och ämnen jag tror kan intressera folk globalt kan det hända att jag skriver på engelska, men det mesta kommer även fortsättningsvis vara på svenska.

Framtiden

Om albertveli

Grävande programmerare.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

