Bio på nålar

popcorn

Popcorn låter lika mycket som det smakar

Igår kväll var jag på bio för första gången sedan 2004. Jag såg Änglar & Demoner, en bra film, men jag önskar att jag sett den hemma istället för på bio. Det är otroligt störande med en massa andra människor inne i salongen. Jag gick dit själv med en pappersbunke popcorn och tänkte njuta av filmen men det gick inte att slappna av och sjunka in i filmen. Det var ett enormt prasslande, tuggande, viskande och raljerande runt omkring mig. Nästa gång jag ska se en film (vilket säkert dröjer 4 år till) så blir det hemma.

Om albertveli

Grävande programmerare.
Det här inlägget postades i Recension och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bio på nålar

  1. albertveli skriver:

    Dokumentär om boken som filmen baserar sig på (9 delar)








Kommentera

