William om ESC – Deltävling #2

Jag känner inte för att kommentera bidragen själv eftersom jag inte tyckte något av dem var särskilt bra, men här är Williams kommentarer. William som nu är fyra år.

1. Lili & SusieShow Me Heaven
W. Det är två flickor, fast de är likadana. Låten är superbra.

2. Lasse Lindh och BandetJag Ska Slåss I Dina Kvarter!
W. Jag tänker åka skidor när jag blir 30 och dansa när jag blir 50. Men när jag blir 22 ska jag bli simmästare och komma igen om jag förlorar. Tycker den första låten var mycket bättre än den här.

3. Jennifer BrownNever Been Here Before
W. Bättre än den andra men inte lika bra som den första.

4. H.E.A.T1000 Miles
W. Oj, de sjunger lika fint som den första.

5. MarkoolioKärlekssång från mig
W. Det var lika bra som den tredje.

6. Amy DiamondIt’s My Life
W. William betyder kung. Låten är lika bra som allihopa.

7. Cookies n BeansWhat If
W. Bättre än den andra, lika bra som den tredje.

8. Måns ZelmerlöwHope & Glory
W. Han förlorar eftersom han är sist. Låten är lika bra som den första.

William tycker den första var allra bäst. Lite bättre än nummer 6. Men nu vill han se på Postis Per.

Om albertveli

Grävande programmerare.
Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

En kommentar till William om ESC – Deltävling #2

  1. Mårten skriver:

    När kommer Williams klarsynta kommentarer om resterande deltävlingar? Eller har han fått nog?

Kommentera

